and a huge hug

Sådärja sen sist jag skrev ikväll har jag:
1.druckit glögg
2.laddat in bilder på pix
3.suttit vid datorn
4.börjat se tv
5.insett att jag är för trött
6.duschat

Glöggen smakade glögg och tydligen skulle den smaka lite choklad och parasin tror jag, men jag har mina tvivel.. fast lite julstämmning fick man ju iallafall.:)

Gjorde lite allt möjligt efter det tänkte se tv men insåg att jag var för trött, duschade ist och nu sitter jag här. Ska gå och lägga mig snart eftersom evis och jag ska promenixa bort till storis imorn och då gäller det att vara pigg..Men först ska jag försöka leta reda på den sjukt snygga kjolen jag såg MQ idag från stockholm dg typ, för att den är underbar och lycka mig till btw.


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0