Cause i´m ill, not sick.

Här ligger sitter jag och är sjuk medan alla omkring mig verkar ha panik, panik och kaos. Tydligen ska ett X antal grejor lämmnas in före jul. Vilket gör att alla eller nästan alla pluggar järnet, typ fixa ditt betyg på dom två sista veckorna eller är det kanske utv-samtalen som har verkan, troligt, NOT! Jag känner i alla fall ingen stress, och det är riktigt ovanlig, tror det är för att jag inte är så involterad i skolan just nu. Enda paniken är väl sp, tydligen ska jag göra läxförhöret på tisdag, men jag tänker inte göra ett läxförhör utan alla anteckningar, inte en chans!

Nog pratat om de. För samtidigt som skolan stressar ångar julen fram. Julpanik=större än skolpanik.

Klara julklappar:1                  Julklappar inte klara:0                Budget:låg

hmm, jag vill ha ett par skor och en jacka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0