Döda eller dödas,äta eller ätas

Så juldansen var som den var lite smårolig sådära...Efter det fick vi som sagt betygen, fast egentiligen var de ganska onödigt eftersom vi typ visste alla och dom två man inte visste kunde man ju ana..Aja iallafall så betyder ju betyg pengar och jag har inte tänkt och säga betygen men jag fick 1100 kr totalt och 50 för vg och 100 för mvg, nu äre bara att gissa va?

I kväll slaggar ialla fall eve över och vi har tänkt och var vaken så sent så att de blir tidigt, fast vi ska vara på eriksson imorn så att jag hinner klippa mig för de måste jag, akut nödfall, tydligen kmr de att vara smockat där enligt arnold så ingen sovmorgon, typ hej skola....

Aja ska sociala mig nu och tack M och P för den pyttelilla julklappen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0