En vanlig svensson

Eve tyckte att jag skulle skriva ett inlägg om hon men sen insåg hon att de kanske var lite väl ego så därför inte..

Idag har jag bakat pepperkakor på morgonen, ärligt talat ganska tråkigt men absouluuut nödvändigt för julstämmningen. Efter det var de No, hann ganska mkt och försökte skriva cepe svenskan men de gick åt skogen så de göra jag ikväll isället. Till slut vart jag i allafall lagomt less på läxorna så slog på tv:n. med no:n i famnen. såg bonde söker fru(!) typ världens geek där, tjejen fick uppfostra honom! sen blev de dh fast jag redan sett avsnittet och efter det one tree hill. Alltså varför har jag aldrig sett one tree hill förr. Kanske var det liite smått väl hej det här händer bara i one tree hill och o.c men annars wow!

aja måste avrunda för jag ska till mochm för att träna lite spanska, hejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0