Extra,extra

Igår kväll så sov jag då hos eve och de blev lite sent men vi ställde väckarn på 10 så jag är ju lagomt trött nu...
Annars jävligt full dag, i korthet typ hem från eve, ta bort Irak krigets efterlämmningar i mitt rum(för så stökigt var det),fixa stina själv snabbt, till stan, julklappshets, hem igen, mat, slå in paket, bada i bubbelpoolen som jag typ glömt bort att vi ägde och efter det film sämst och till nu datan..Men ska gå snart härifrån, överväger att skriva ett blad svenska först innan sängen. Måste ju ändå göra det imorn så.

Är typ jätte trött nu, typ "hej mer död än levande". Hmm klockan är kvart över elva kanske borde jag vara oroad över mig själv. För övrigt är ju vissa nästan klar med julklapparna, känn på den!

M säger till dotter S, "när du ska på stan idag"
S:"jaa..."
M:"Kolla då inte bara på kläder till dig själv"

-verkar jag verkligen så egoistisk?! för man vill ju inte ge ut fel vibbar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0