"Full fart framåt, håll tätt bakåt"

Idag var de basket tunering på skolan då och de gick bättre än väntat för vi kom till semi, kul fast en jävla cirkus efter, vilka människor de finns!

Efter skolan gjorde jag inte så mkt, typ datorn osv. Så skönt att de bara är en dag kvar nu till jul lovet, inga läxor eller nå bara lite julklapps crap men annars nada och de var längesen jag hade inget att göra, annars är det alltid måste de måste ditt och datt,blablabla.

Ikväll blir de i alla fall innnebandymatch för min del eller att kolla på innebandyn.. För jag är verkligen sugen på spel men risken att jag bara blir deprimerad för att de går dålig eftersom jag varit sjuk och allt osv..Det är liksom bättre om dom friska får spela, men nu blev jag bara mer sugen så skit i de, Kalix slår vi ial!

efter det blir de tv och imorgon slappaste skoldagen ever, najs! efter det nja.. den som lever får väl se :)
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0