Head set gone..

Igår så sov jag typ länge, och efter de hade vi någon sorts knäpp spel-dag i huset. Fast de var ändå helt okej testade guitar hero som alla pratar om och de var jag fullkomligt värdelös på, hade typ träning, lätt och saktaste takten..Sen åt vi badade och spelade lite annat tjofs nåja iallfall en lyckad kväll.

Idag vakna jag kring 12-snåret. Tjillade hemma och sen bar de av till mormor och morfar för typ söndags mat. Där var värsta amrikanskan så de blev ju dö pinsamt att prata för de gjorde typ ingen...Och dessutom är min mormor, inget illa menat, men hon kan inte laga mat. Varje gång vi äter där så äter vi kött och potatis. Potatisen smakar normalt fast köttet smakar ingenting eftersom de är helt sönderkokt för att min morfar inte vill ha segt och halvfärdigt kött. Som dryck är de alltid typ päron eller äppel cider om de är stora petflaskor men om de är små glasflaskor är de jaffa. Fast idag var de julmust, rester från julen någon?

Efter middagen bar de av till träning, där de gick sisådär, fortfarande ringrostig! sen gick jag hem skyndade att duscha gick tillbaka till hallen för att se ngn div match med E och A. Fast dom var mest intresserade av dom gula pommes fritsen ;)....Gick hem gorma lite med mamma ochh pappa åt lite och till sist hamna jag här.

Imorn då nyår, måste fundera ut något nyårslöfte, fast egentligen brukar man ju inte hålla dom, men de är klart nyårslöften är till för att brytas...

Trevlig sista stund på året, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0