ingen rubrik

Som sagt svårt att hinna skriva på bloggen förut känns de som om man han skriva 1-2 gånger per dag och nu blir det svårt med varranan men ska försöka uppdatera så ofta.

Nåja sitter hos eve nu och tog friheten att låna hennes dator...
Igår var de iallafall lucia, mysigt men lite svårt att komma i julstämmning med ett sådant öhmm annorlunda lucia tåg....Aja på kvällen for jag till storis och då träffa jag eve och hennes mor på coop och vi såg en skit rolig gubbr med världens fetaste byxor :)

Idag for jag inte till stan efter skolan hittade troligen en tunika att ha på mig på julafton och den är råsnygg! ska bara testa den lite till så...annars i helgen blir det plugg, julklappar och städa rummmet.

Nu tror jag vi ska börja med tacosen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0