Shopp until you drop

Klockan 8 ringde väckarn för att jag och eve skulle in till stan och då var vi såklart super pigga,inte..
Väl in i stan beställde jag tid till sminkningen på make up store, oså..träffa M och sen också P, tillslut kom också en liten blyg människa A. Aja kul hade vi och ont i fötterna har jag nu! :O Köpte i alla fall ett par jeans, en t-shirt, mössa och så bytte jag en bok i julklapp till en annan som jag inte läst ännu :)... Såg också en snygg jacka men den blir de inte tyvärr, lång historia ial...Bra med motion blev de då :) :b
Aja nu ska jag gå från den har cp,sega datan och se lite OC, kramar

Kommentarer
Postat av: tinis

åh dom skitsnyggga jeansen !

2007-12-28 @ 00:23:21
URL: http://colafreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0