Some days are busy

Har precis kommit hem från innebandy avslutningen coh slagit in lite paket till mor och far...och så.

Idag började dagen med att jag och eve steg upp kvart över sju, så vi försov oss, men hann ändå till bussen som gick 10 över 8! Pierre steg på vid marieberg och å typ halvsov vi för att vi hade inte sovit så mkt.... Var i alla fall på eriksson för att klippa mig klockan ca 20 i 9 och dom öppnade tidigare och de....Blev ganska nöjd för alltså man ser ju knappt någon skillnad...

Efter det strosade vi runt på stan och de, pappa kom in och vi gick och köpte mammas presenter, jag vill ha båda, haha vill alltid ha det jag ger till andra, men snyggt var de iallafall. Efter det mötte jag upp eve, pierre och manne igen. Kollade på lite jackor men allt finns typ bara kvar i stora strl :S och till sist for vi hem gissa om jag hade ont i fötterna!

Nåja gick till eve då och chillade på innan vi for på innebandy jul avslutning som var helt okej inte så spc åt bara på sunderby pizzeria :)

Ikväll blir de att ta det lungt, kmr väl troligen att däcka tidigt^^ men nu först, ladda in bilder på pix..

Puss och palt, det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0