Stockings

Igår var de måndag vilket betyder skola och träning typ. Skolan gick väl bra vi får ju mest veta betygen sista veckan så därför ser vi mest på film osv. Aja vissa som heter Paulsson stina fick ju vänta till tisdagen.. Efter skola var det plugg sista rycket inför jul och efter det träning. Träningen var typ skitkul fast jag har extremt mkt träningsvärk idag, och det har anna också så jag är inte otränad alls...Not..Fast anna är nog ändå fit ;)

Idag var de skola som vanligt fick veta betygen i åtta ämnen(!) och de gick bra fast jag säger inte hur dom var....Efter  de hade jag utv-samtal gick som vanligt.. Annars hände typ inget förutom att jag typ somna när vi såg film och väcktes en kvart senare av att anna lyste mobillampan i ögonen på mig, mysigt!

I kväll är det No för hela slanten,ska in imorn och nja.. dubbel avsnitten av ugly betty blir nog lite svårt att hinna se, fast vem sa att man inte kunde göra två saker samtidigt? 

kramar motherfuckers :)

Kommentarer
Postat av: Manne

MVG barn!!!;)

2007-12-19 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0