Wait a second, please?

Idag for jag och pappa till vårdcentralen. Mamma tyckte att det var bra att kolla upp allt, jag hade inte riktigt samma mening men...där blev jag undersökt typ lyssna hjärta och kläm på lever mage osv. Läkaren där tyckte vi skulle till sunderbyn så vi fick remiss dit. Där gick vi först till medicin sen till infektion för prover men där sa dom att vi skulle till barn och ungdom. På barn fick vi vänta skitlänge innan jag fick gå in på rummet med älgen på ^^. Ungefär samma undersökning där. Sen tog jag blod och urin prov. Urin provet var typ det äckligaste ever, blääää för pissa i mugg. Men av blod provet fick jag ett sött plåster med en blomma på,hmm som sagt barn och ungdom avdelning?

Nu är jag hemma för att äta en snabbis och halv två ska vi tillbaka till sjukan för provsvaren....Varför kan dom inte ge mig pencellin bara? malaria misstänks, tror jag slår upp de snart, känner inte för att vara sjuk över jul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0