Wrong side of the road

Vaknade kl halv 12 idag på totalt fel sida, har varit irri på mamma och pappa hela dagen så länge jag varit hemma då. För jag och eve for till storis, köpte underkläder och slingfärg....Så när vi äntligen hade gått hem slingade eve mitt hår och de blev bra :) Efter de kom mamma och så for vi och hämtade min jacka jag hade lagt undan och inte ens en ny jacka gjorde mig glad! :O Kom hem diskuterade lite med mamma och pappa funderade att matvägra, fast då blev dom skit sura ochh ännu mer jobbiga så då åt jag lite iallfall. Nu så vet jag inte vad jag ska göra, stanna inom mitt rums fyra väggar ial, kanske slår på en film, puss låt din kväll bli roligare än min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0