Att göra en pudel

På morgonen var jag för sista gången och tog blodprover, alltså för den här gången. Sen skola, bara 13 dagar kvar till praoen, bara 5 spanska lektioner och bara 2 teknik lektioner, halleluja, de är ljuset i tunneln asså!

Sen bar de av till frissan. Älskar att gå dit, håret känns så fräscht efteråt. Blond blev de då. Inte lika ljust som jag vill ha, men får ljusa upp det sen. Frisören sa då att de hade gått riktigt bra och att jag troligen  bara behövde bleka håret en gång till istället för vanliga 2-3 ggr för att få riktigt ljust. Nu luktar iaf håret ljuvligt, mmmm..Plattade gjorde hon också :)

Sen bar de av till innebandyn försäljning av gödsel, plant jord, toa och hushållspapper. Tror Lisa och Carro blev rikigt imponerade av min gudiening genom g-stads finare kvarter, höhöhö.. Sviningt kallt var de också, fast ganska lätt förtjänta pengar måste jag då säga, keep up the good work!

Hemma sådär halv nio, så åt jag middag. Pappa hade lagat någon soppa som såg så jävla fruktansvärd äcklig ut. Men nyttig var den så jag åt, smaka väl sisådär för övrigt..

Ikväll har jag matte som jag måste göra, ikväll vill jag inte göra matte.. aja vi får se hur de urartar sig. puss tjaråå!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du vart jätte fin i håret Stina:)

2008-04-26 @ 12:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0