bllooooooooooooooover

Nu sitter jag och eve här som två töntar vid varsin data hos henne. Och nu tänker typ flickan möblera om men vi kom på att jag ju bara kan flytta datorn, haha. Fast hon drog sängen ändå och tillbaks den igen eftersom de var så dammigt under den, haha nu hämta hon värsta pallen ist ska flytta mig dit.

På skolan idag var väl dagens händelse Mikko i Engelskan, har verkligen saaaaknat honom, åhh min lilla gullegris, min VÄDERGUD! Min ryska AMIRAL <3333333333333

Sen drog vi till stan, alltså knollochtott gifta i sisådär 50 år. Luleå stan hade visserligen kommit med lite nytt men nja de sög :) Köpte ial underkläder, örhängen och nagellack. Nagellack kostade 109 pix så nu fan ska de vara bra alltså ! ;D Annars sprang vi mest runt och yra, hihi hitta aldrig turk affären ;) Imorn blir de nog dock pite staden med flickan, kuligt värre!

aja nu ska jag tjjjilla, baj suckers!

Kommentarer
Postat av: Ek

Ablaze eller?

2008-04-05 @ 10:39:14
URL: http://ek08.blogg.se
Postat av: tinis

meeeh! ;o bllooooooooover ?? :p

2008-04-05 @ 11:43:12
URL: http://colafreak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0