Dille på listor

Hittade ett om publicerat inlägg, här nu. Skrev för nån dag sen, då Tinisen och jag börja prata om listor ;D

Senaste;
1. Kompis/kompisar du träffade: Eve
2. Personen du pratatade med: Mamma, tror jag.
3. Du fick SMS av: en jag inte känner: Eves mami
4. Du kramade: Eve

Idag:
5. Kläder: just nu: Stoor sov tröja
6. Bättre än igår: njaa

Imorgon:
7. ska jag: till skolan.
8. ska jag kanske: plugg
9. händer: Konfa

Favorit:
10. Nummer: nja inget spc
11. Färg: svart, vit gillar de mesta
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon?: nja kanske de kanske
14. Humör för tillfället?: Orolig..

Frågor och svar;
15. Det första du gjorde I morse?: klev upp
16. Vad åt du sist?: Två mackor och mjölk
17. Vad irriterar du dig på?: skolan!
18. Tror du på distansförållanden?: nae, beror på avståndet
19. Vem tänker du på just nu?: kompiis
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Njaa tvekar
21. Vad gjorde du igår kväll?: Försäljning med innebandyn
22. Liknar du din mamma eller pappa?: nja folk säger att jag är lik mami så.
23. Ler du ofta?: haha japp, men kan mer!
24. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,) kärlek
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ibland.
26. I vems säng sov du i igår natt?: min egen
27. Vilken färg har din tröja?: blåå

Sorg:
28. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?: jo
29. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: tror inte de, kanske
30. Gråter du när du skadar dig?: njae.

Lycka:
31. Är du en glad person?: tyyp ibland
32. Vad gör dig glad?: mkt, vänner sommar osv
33. Önskar du att du var lyckligare?: jo
34. Är lycka överskattat?: ´lite, ja
35. Kan musik göra dig glad?: jo

Kärlek:
36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: jo
37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig?" och menat det?: jo
38. Har du en flick/pojkvän?: nej
39. Är du nöjd med det?: Det pendlar fram och tillbaka..
40. Är du kär?: neej inte just nu

Hat:
41. Vem hatar du verkligen?: Ingen,
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: ja, säkert när jag var yngre
43. Är du en mobbare?: nej, ett mobb-offer!
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? nja, lr vet inte
45. Har du blivit sviken någon gång?: ja, tror de

Skolan:
46. Gillar du skolan?: nej, men den har sina stunder!
47. Favoritämne?: beror på va man gör osv
48. Värsta ämne?: tk! sp! less, oh yees!
49. Har du spytt i skolan nån gång?: nej
50. Är skolmaten god?: nej inte de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0