Don´t say i never gave you anything

Egentligen tycker jag inte att bloggen har att göra med var jag har för mig på helgerna, eller på vardagarna för den delen heller. Så därför ids jag inte berätta planerna för dagen, fast dem egentligen inte är särskilt spännande ändå, bjuder dock ist på en lista som jag hitta nånstans :)

Är du kär? nej. inte just nu
Hur tidigt stiger du upp?på vardagarna? halv 7 ungefär
Vem/vilka vet mest om dig? Eve, I think
Gillar du att slåss? Jo, slåss, men inte bli slagen :)
Vad ska du göra ikväll? Inga planer ännu
Har du utländska föräldrar?nejnej
Var har du ont? Frisk som en nötkärna, nästan..
Är du bra på att måla? Nja...
Vem kramade du senast? Evus typ
Vad längtar du till? SOMMAREN!
Sparare eller slösare? Bådeoch, beror på ekonomin..
Bio eller promenad? promenad
Är du kittlig? pytte,pytte lite
Rädd för insekter?nej, men inte särsklit förtjust i dem
Anser du att du är stark? Njaa..beror på vem du frågar
Nämn något som gjorde dig glad igår: Bilden på nivetvem igår kväll, eller hur flickor :)
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov ;b
Vad har du druckit idag? te och mjölk och juice
Vad var det senaste du åt? Lunch i form av makaroner och köttbullar
Vad var det senaste du köpte? hmm, glass igår :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske inte riktigt kärlek..
Favoritklädsel? Allt som påminner om sommaren :)
Vad gör dig glad just nu? dunno
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Rätt så gla faktiskt
Sommarplaner: Omöjlig att säga men kul kmr de att bli!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna ändra utseende, lätt!
Gillar du att sjunga?Jao, fast särskilt bra låter de väl knappast
Vad längtar du mest efter just nu? sommar och VÄRME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0