dysch

Fotbollen idag var slö, sjukt dåligt tempo. Men ändå likafullt var de liksom kul. Aja får säga som kajsa sa "de blir vad man gör de till", på onsdag måste jag göra de till något bra, annars vet jag inte va som händer.

Idag fick jag den där känslan att jag vilde ha en ny bikini, och de är ju bra. För att testa ny bikinisar känns lite som en mental förberedelse. Eftersom man är så förbaskat blek och tråkigt, nä vet du va, är förövrigt sugen på en bikini med bandeau(stavning?) överdel, men vet inte om de sittet snyggt på mig, känner nu att tankarna blir liiite för ytliga, haha så jag slutar med svamlet nu :)

                       Okej, lyckades bara ladda upp en bild, men iaf tänkte denna i röd tyyp,

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Blir säkert jätte fint! :)
Stina, seriöst, du är INTE blek och tråkigt. Nej, nej Stina! ;O ;)

2008-04-22 @ 07:29:48
URL: http://qimmiq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0