happy faces

Idag så började dagen med att hela familjen Paulsson palla in sig till stan, jag köpte (läs: mamma betala) två blusar, ett linne och ett par skor, yummie! tack för den ;D Annars gillar jag inte att gå på stan sådär hela familjen, måste ju titta på andra saker än åt sig själv.egoegoego. Sen for jag hem, tog bussen till porsön. Träffa mannen på bussen lr efter bussen för märkte inte att han var där ;d Snacka med han. Kom hem bytte kläder, drog till eve, for vidare till anna för firandet av hennes b-day. Hade skramla ihop till ett guitar hero, stackarn kommer nöta det ist för skolarabetet som hon precis kommit ikapp med, aja snart är skiten slut. Invigde btw mina vagabond kilklackar idag, gosh vad sommar känsla, hojja vad kallt och vilken smärta i fötterna, ändå är jag bara gla!

Nä imorn blire kyre med lisa kl 10, blöhh, hejdå snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0