Har man störtat från regnbågen, har man varit på regnbågen

Thihi kmr inte ihåg om jag blogga igår, eller jo de gjorde jag :)

Nå iaf idag då, skola tillbaka till alla jävla rutiner. blöblöblöh. Pain inside outside everywhere. Träningsvärk i benen, ont i hals, äcklig huvudvärk. Överväger att vara hemma imorn. Finns många fördelar med de, tex

-Se på säsong 3 oth som Elin var gullig och låna till mig idag.
-Göra rycket och skriva klart Sv.
-Känna medlidande från omgivningen.
-Plugga diverse andra saker
-tjilla järnet vi datorn

Och egentligen finns de bara en nackdel.

-Man missar så jävla mkt, vilket i sin tur innebär att man om man heter Stina måste plugga i helgen och eftersom jag redan har ett kilo läxor tills dess, såå njaa.

Annars har inte så mkt hänt idag, förutom at jag fick en av dem få men farliga vansinnes anfallen. Fast de var skönt, slipper dessutom bloggen höra på min klagan eftersom jag skrek ut den i eftermiddag. Annars har jag blivit allmänt mobbat för min längd idag, inget större nytt, kom igen killar ni kan ju inte dra samma skämt flera gånger om ;O

pusspålilltå

Kommentarer
Postat av: Ek

1. vansinnesanfallet är jag oskyldig:) 2. Det funkar skitbra med att dra samma skämt flera gånger fast ibland måste man dra nåt nytt, som nya friidrottsgrenen "kast med liten stina";)

2008-04-07 @ 18:25:38
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0