Ja, pierre du har varit glömd

Hahaha sjuuukt mkt som hänt sen sist alltså, not! Men de har iaf varit trevligt. Mannen kom förbi och höll ovanligt nog käften stängd, thihih, knäppt nyfiken som jag är också. Vi tjilla, titta på tv ,kasta popcorn i eves rum på varandra, tillslut lyckades eve iaf träffa min käft, djupt stolt ;D

M: faan vad fel de är i min axel
E: Haha, jaha jag trodde du bara kunde ha fel i huvudet.
S&E slår highfive för dagens och M slår Eve i skallen när hon tror att han ska slå henne på handen. K-k-klokreeent!

Annars så tvinga familjen Norman Andersson i mig massa mat så nu kommer jag inte orka äta på hela helgen, haha, not! men ska seriöst försöka palla mig och träna imorn. Damn it!

Och tillägger att perra du e´ bäst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0