Jag vill bara ditt bästa

Igår blev inte plugg, näråå tillbringade kvällen @ Lisa m. Tina. Vi tjilla och tillsist spela vi guitar hero. JAg är kär! väldigt värdelös och failar ibland på easy men åndå, det är kärlek! Är inte lite sugen att spendera min pengar på de men samtidigt, jag vill hellre ha kläder så wtf kan kanske övertala sis att köpa det åt mig så kan jag snål spela ;D

Idag då, varit riktigt duktig måste jag säga, pluggat no och ma, skönt ska jag säga att inte tänka på de lika mycket :) Sen for jag och papi iväg till storis. Först på jysk och onoff, för att kolla lite till kontoret som ska göras om till något sorts tv rum för mig sis och los amigos. Efter de fika vi på trend och gick för att handla på coop. Ikväll vette fasen vad som händer men tror vi skulle käka varma mackor till middag. För de här med rejäla middagar har aldrig varit min och papas grej, nu ska jag fortsätta sitta här vid datorn som en annan geek, hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0