kiss away the pain

Imorse var jag på gudstjänst de var verligen det värsta mest tråkigaste jag gjort på senaste tiden. Trodde den skulle vara sådär 45 min eftersom den skulle vara "barnanpassat". Men nej då. Det var precis som vilken gudstjänst som helst, fast med en bunt skrikande ungar också. Avskyvärd tråkigt var de, ögonen tåras för att jag var så förfärligt trött, huvva! två gånger kvar, och de är inte ngt jag ser iframemot...

Sen var jag och eve fräscha och gick på en promenix, väldans sweet :) Nu är jag här igen tror jag ska gå och äntligen fixa mina jeans, måstemåste ta tag i det. Sen kanske de blir en p-nap, sjuuukt trött, dessutom noll roliga inne på msn.....puss och palt, de var allt!, för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0