last call

Goddagens! Underbar dag idag! Eller så inte vakna strax innan halv sju regnet hänger i luften, dimmigt. Går upp för att äta frukost och slippa familjen. En av andledningarna varför jag går upp så tidigt, hatar att vara social när jag är trött eller bara prata när jag vill gå och lägga mig i min säng igen. Den andra andledningen är att jag gillar att vara i tid och slippa stressa!

Första lektionen. Matte. Jobba kanske 2.5 tal på 45 min. Sen slöjd. Värdelös på slöjd, kan någon vara snäll och förklara hur fasen jag fick vg? men men klaga ska man inte ;D No, lunch, hål, so, engelska, idrott (dans, oj vad svettig man blev..). Gu vad annorulunda  denna måndag var mot alla andra, eller så inte.

Ikväll är det träning, plugg, plugg och ytterligare plugg som gäller, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0