Lax bullar

Har varit övertrött hela dagen. Jag och Eve har typ försökt och liksom köra seriöst men tok för mkt går runt i skallen på mig just nu. Runt runt samma tankar inget svar, suck. Samma grejs, asgarv mitt i matte genomgången härligt Evelina och Stina, jätte bra jobb!

Sen gick jag och eve hem till henne efter tha school, vi gjorde ingenting eller vi åt glass typ. Käkade där och gick från Eve mot konfan och kyrkbyn. Tänkte att de var asisådär 1.5 kilometer, men icke typ 3!  När jag precis var vid början av kyrkogården som btw (vet att du hatar de ordet eve) är ofantligt lång började jag springa för att de bara var ca 10 min kvar. Haha måste sett för jävla kul ut ;) men då kom joar eller för att vara exakt joars pappa som en räddande ängel och plocka upp mig, så jag hann. På konfan träffade jag amanda riktit mysigt var ett tag sen, annars gjorde vi inte särsklit mkt kul förutom en grej då man fick ta lapp och ge till nån annan som man ansåg passa bra till ordet, fick, inte särsklit förvånade, många lappar  i stil med nogrann, flitig, ordningsam, vänlig. Aja men de var iaf sjukt kul om man var där förstår man ;D.

Sen powerwalka jag hem med Joar och Oskar ända grabbsen jag känner som pallar gå lika fort som en tjej, hääärligt! kände liksomförbränning och att dom två är helt ok att snacka med utan att dem fattar för mkt, thihihi, gölli pojkar!


Hemma så var mamma rar nog att plocka och färga min ögonbryn :)

Nu är de nytta som gäller, svejs!


Kommentarer
Postat av: Ek

jag håller ju lätt ditt tempo när du ska gå snabbt! kan ju typ krypa baklänges och ändå vara snabbare;)

2008-04-05 @ 10:37:51
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0