Life goes on

Idag är de exakt 4 veckor tills jag fyller år, har inte ens skrivit önskelista, men jag lovar relase datum för den kommer att vara som mest 2 veckor. Tre dagar efter det är de konfrimationen. På tal om de var det träff idag. Det var väl ok, lr inte att lyssna på biskopen. Efter en minut lät de ungefär så här mellan mig och amanda.
-Suck
-Suck Suck
-VERKLIGEN suck!

Så vi satt och smsa istället , fast dumt nog satt vi längst fram, aja funka trots allt. Annars var de bara vi komfrimander och tusen gamlingar på den där föreläsningen.

Idag har jag annars hunnit en del faktiskt, kollat på lite blekning av håret, ska bli skönt att få det till fixat, ser hemskt ut just nu! Varit på utv-samtal, gick bra, fast de har aldrig gått dåligt så. blev mest -aa och -mm och ett litet leende där i mellan. Efter konfan cykla jag till eve där mannen också var, vi tjilla på som vanligt. For hem vid 10-snåret.
Nu borde jag engentligen stänga av datorn innan pappa kommer hem och drar den vanliga föreläsningen,
 " Du sover så lite, du sover till och med mindre än mamma och mig, vetu att man presterar sämre i skolan med lite sömn"

Men man ska kanske utmana ödet, lr inte nja den som lever får se ;D

Sista sak att tillägga bara vi har INGA läxor denna helg, var är stadsöskolan satister, även kallade lärare på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0