Listor på sistone

Försäljningen idag gick riktigt bra må jag då säga, fast hatar alla sur kärringar som envisas att öppna dörren precis bara på glänt och sen när man dragit de vanliga pratet bara dra igen den framför näsan på en och snäsa ett nej! varför liksom? huu!

Nu tog liksom de (o)vettiga slut i huvudet,så

(Förlåt Tina, jag är en tjuv!)

Från mobilens kontaktlista

Namn 2 - Amanda J
Är han/hon kul? - ja, de må jag säga! :)
Har du kramat personen i fråga? - jodå,
Minne av personen? -  Jäkkvik sportlov 08

Namn 8 - Anna. I
Var träffades ni första gången? - typ dagis :)
Är personen viktigt för dig? - jorå, nog betyder hon en del
Sista bokstaven i personens namn? - a

Namn 14 - Birgit och Per
Flicka eller Pojke? - Båda!
Älskar du honom/henne? - haha nej, mina föräldrars vänner ju!
Har du pratat med personen i telefon? - jo, korta stunder

Namn 15 - Buss Mattis
Hur länge har ni känt varandra? - Känner och känner, men träffa han i jäckvik
Har du kysst honom/henne? - haha nej, gamling juh!
Kan du berätta hemligheter för personen? - nee


Namn 24 - Eve the one and the only <3
Är hon/han vacker? - ja
Känner du honom/henne bra? - ja, de skulle jag nog vilja påstå
Är han/hon upptagen? - njaa, ibland ;) 


Namn 20 - Emelie. M
Är ni släkt? - nejnej
Hur är han/hon till sättet? - Ja rätt så snäll
Känner du honom/henne bra? - Njaa.

Namn 22
- Eve hem
Har du sänt personen ett sms? - nee
Är det en tjej? - jeo typp båda ;)
Går personen i samma skola? - nej

Namn 25 - Eves filip
Hur gammal? - 14 lr 13 tror jag
Bor? - Bergnäset
Hatar du personen? - ne för fan :)

Namn 28 - Farmor
Har du besökt personen? - jadå
Är han/hon trevlig? - jorå
Vad börjar hans/hennes namn med? - A

Namn 30 - hehe Carro the best
Har du kramat henne/honom? - hm vet inte ? :)
Har du sett personen full? - nee, tror icke de
Är personen äldre än du? - jo

Namn 33 - Horoskåp & blablabla
Är han /hon vacker? - eh, vene
Minne av personen? - ingen aning
Har du hennes/hans msn? - -

Namn 35
- Ida
Står han/hon nära dig? - jo ganska så
Har du kramat personen? - jo de tror jag nog :)
Har du varit förtjust i honom/henne? - joråå, alltid de ;)

Namn 36 - Ida mamma
Beskriv med ett ord? - BASKET!
Bor personen i huvudsstadsregionen? - nä
Har du sett honom/henne i en dröm? - säkert

Namn 39 - Jenny benny
Första tanke : haha, var så liten när jag träffa henne så :)
När träffade du senast personen? - hmm länge sedan, typ påsk?
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - av henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0