livet är hårt

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH jag hyperventilerar! Läste precis Elins blogg och såg att hon ska få en chanel väska, jag döööööööör, om hon får en så seriöst avlider jag! Livet är inte rättvist alltså! gaaaaaah säkert är dom lite billigare borta i staterna, men ändå, chanel! chanelchanelchanel.. När jag blir stor mååste jag gifta mig rik alltså, jag måste! Eller så borde jag själv bli rik, tror de är dags att hoppa in i duschen och börja med plugget då..

Livet är inte lätt! Stina snart 15 år och svältande barn i Africa

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha.. om livet vore så enkelt att en chanel väska skulle leda till sorg skulle det vara allt härligt, det hårda livet handlar om mer än materiella ting.

2008-04-28 @ 22:37:52
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Äsch bättre med många billiga väskor så man kan variera : )

2008-04-28 @ 22:49:51
URL: http://FreijasMamma.blogg.se
Postat av: nicole

haha. visst kul med en dyr väska. men tänk positivt. nu kan du ju låna den ;) Kram!

2008-04-28 @ 23:20:08
URL: http://nicoliis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0