Mer död än levande

Precis hemkommen från den,seriöst sjuk tjobbigaste träningen i mitt liv! har typ förbränt en sisådär 3 pizzor och 6 läsk till det. Måste verkligen komma igång med min egen träning men det känns som om tiden bara far iväg till annat. Men imorn ska jag försöka hinna eller möjligen på fredag. Heja kondis! dessutom måste jag ju slå morsan i de där spring grejset varje sommar och hon ligger på hårdträning så då ska jag minnsan göra desamma + med att träna är ju att man äta mer utan att känna sig som ett fetto.

Nu sitter jag har svetten bara rinner. Huvudet känns som om de ska sprängas. Händerna skakar. Nästa anhalt blir duschen, sen ska jag måla naglarna I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0