Mirakel händer

Effektiviteten på onsdagar på stadsö skolan, måste vara lååg asså. Det enda man jobbar i är i dem estetiska ämnen för att de ändå är lite kul och dessutom så brukar man ligga grovt efter. Annars ingenting, vilket gör att onsdagar är ganska trevliga dagar måste jag säga. Fast varför jag tycker så kan ju bero på att man idag för första gången i år man faktiskt kan sola lite ute utan att frysa ihjäl, jag ska äta grillade hamburgare till middag, snacka sommar känsla och dessutom så är de både fotboll och innebandy träning ikväll, och jag är gryymt taggad inför båda! Molnet på min ljusblå himmel skulle väl vara matte prov imorn, mat nu pusstjaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0