nörd

Idag blev jag totalt såld på basket asså! invigd i en nya kultur full av jättar. dvs idag gick jag och eve till hallen för att kolla på mannes final i lulebo cup, i think. De var fett coolt faktiskt har liksom tidigare bara sorterat i killar i fotbollskillar och hockey killar. Men plötsligt kom en ny kategori, hihi baskettöntar :) i like it! fast jag inte kan reglerna riktigt och fast ja inte vill stå upp för att jag blir så kort imot alla andra. Finalen i överigt förstog jag mig inte så mycket på, fast gbbk alias stan förlora då, och avan vann,

En till bra sak idag är att asfalten börjar synas, till och med på Ingridsv då allt annars är allmänt segt att smälta. Och med asfalt kommer sommar, längtar så kopiöst! Att kunna gå upp på morgonen och inte ha några planer att inte ha några måsten, att kunna glida runt i ballerina på stan, att sola sig halv kanel, att hinna var med dem man annars aldrig hittar tid tsm med att kunna använda dem där korta shortsen som bara ligger och väntar i garderoben,helt f-ing U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Och för att citera Elin: "ha det party och chilla lagom!"

Kommentarer
Postat av: Ek

Joel;)

2008-04-07 @ 18:22:44
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0