ohh yes happy day

Idag efter skolan så jag klart sista avsnitten av oth, sett hela säsong 3 nu, riiiiktigt bra må jag säga. Annars har jag inte gjort så mycket, satt mig vid datorn, tycker allmänt synd om mig själv. Har ingenting att göra, knappt någon läxa ;O, skulle kunna städa rummet lr nä men palla. Vill bort härifrån, bort från den förbaskade snön och kylan. Till solen. Bli brun, shoppa järnet. Slippa alla tankar som snurrar runt, inte gå runt och oroa sig för alla jämnt och ständigt.  Inte fundera vad som ska hända imorn, till helgen, om en vecka eller 5 år, crap....Häärlig stämning här vaah, lr inte. Nu kom iaf pappa hem och ska väl se om man får lite mat, kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0