peace out!

HAHA vi sluta tolv idag ändå, ynderbart! När jag kom hem la jag mig ute och sola på dirren! Låg där i 2-3 timmar, måste vara varmast dagen i år, tror till och med jag fick lite färg :) Men gick inte eftersom jag fick lite blogg abstinens.

Idag är de tre födelsedagar, säkert mer men ändå. Mamma fyller år, grattis grattis! och kungen fyller också år, grattis! Men troligen viktigast av allt bloggen fyller 0,5 år, japp för idag är de exakt 6 månader sen Eve gjorde bloggen till mig! Åhh säkert än sisådär mer än 200 inlägg har de hunnit bli, och mer i blir de då i framtiden, de kan jag lova! är så fast i bloggträsket, ajja love it, så! Aja nu ska jag kila vidare, kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsa grattis till mamma din :) och grattis bloggen ;)

2008-04-30 @ 15:58:39
Postat av: Ek

kärlek mannen;)

2008-05-01 @ 11:53:31
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0