Sammanhängande?

Drog till pite med Eve och hennes päron idag. De var väldans trevligt som alltid att umgås med familjen Norman. Först for vi till ngt sprutmåleri eftersom dem ska bygga om köket. Sen for vi in till stan, ungefär samma affärer i Luleå men med lite andra kläder. Allmänt töntiga, patietiska och fula vi är så köper vi samma sak, dvs sailor tröja och örhängen. Men örhängena var iaf inte samma och riktigt nöjd över mina som jag tänkte köpa i Luleå men då var dem slut. Sen åt vi på big boy, de var najs sen åkte vi hem och ja, vi hann fastna i snön en gång, de var kul.

När jag kmr hem så har mama och papi hämtat upp jeansen på diva och köpte linnet jag bad om på jc. Synd att de inte bara fanns kvar vit i min strl men så är de. Annars på tal om färger måste jag ha något rosa till sommarn sen gäller det att hålla på pengarna :) mhöhö.

Efter det så for jag ut och sprang, ja de är sant! :O sprang i slasken, lite djupsnö och geggan, men usch var myssigt de var hade glömt bort hur härligt de var med lite egenträning. Körde lite styrke i garaget när jag kom hem också..Skryyyyyyt, och mkt träningsvärk imorn.

Sen duscha jag, pila naveln och åt middag.

Fixade äntligen ordning i garderoben nu har jag bara den ena kvar och de ska nog gå fortare.

Sista grej bara är att varje gång (ofta) när jag och Eve är med varandra på kvällen och eve pratar med ngn på msn och jag ibland halvsover och ibland är helt vaken så skriver hon " Stina har redan somnat". Som om jag var värsta
gamligen! Men gott folk så är inte fallet, denna flicka är mkt svårt skadad men jag älskar henne ändå, fast de är klart går runt trött hela tiden så.

Sista grej igen bara att säga hur trakiskt att jag sitter här själv på en lördagkväll och dessutom kan jag inte låta bli att tycka att de är lite skönt, oldoldold but gold :)

Nä ska gå och trösta mig med lite saft i gommen, sluuuuuurk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0