succeed

Jag hade tänkt att ta en blogg paus. Men jag klarar inte de. De liksom bara kliar i fingrarna för att få skriva ett inlägg. Idag var jag på stan. Tror jag hittat en klänning jag ska ha på mig på konfirmationen och kanske även på skolavslutningen. Men de sistnämnda får vi ser hur de blir med.

Ikväll har jag och Eve bara myyst. Ätit ben´n Jerrys och badat (pool, inte utomhus). Förfärligt trevligt må jag säga! Idag testa jag mina biknis, stort behov av en ny. Så de blir att leta efter imorn, annars är de pluggpluggplugg som gäller i helgen. Bara 8(!) skoldagar kvar innan praoen och efter de så räknar jag med hård tjill!

Är tråkigt trött nu, så tror att jag ska försöka börja bege mig mot sängen,snart, Trävlig hälg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0