Superman potenial

En sak som jag hatar med mina föräldrar är meningen, " När du fyller femton". Varje gång jag vill vara ute lite senare eller fara lite längre bort på kvällen. Så kommer meningen, "De får du, när du fyller femton". Jag blir fullkomligt galen, speciellt på min far som verkligen inte verkar lita på mig. Som om jag så fort jag lämnas ensam skulle bli helt inkompetent att jag skulle börja knarka och hamna hos polisen i en fylle cell. Nä tror inte de va? Mamma verkar ändå ta saken lite tjill, men inte papi. I helgen vill jag vara ensam hemma, hela helgen och eftersom mamma och little sis ändå ska bort passar de perfekt, men icke. Pappa ska envisas med att sitta uppe och vänta till jag kommer hem.sucksucksuck.
 
Min kära yngre syster borde VERKLIGEN uppskatta att jag banar väg för henne. För tex, när jag var 12 så visste jag knappt vad fyra par jeans var, Men nu ska allt alltid vara så jävla rättvist. Om du får ett par jeans för 1100 kr så måste ju också kajsa få de, Men nä knappast! När jag var 12 fick då faan inte jag några jeans för tusen spänn, icke! Men kanske borde man vara glad att dem bryr sig, men för tillfället har jag väldigt svårt att se detta på något posetivt sätt, Over´n out!

Kommentarer
Postat av: Ek

Inte lätt för dig som inte är 15;) själv har man ju alltid haft längden på sin sida så det är chill, plus två äldre brorsor som redan har gjort allt dumt man kan göra så det är lugnt för mig:D

2008-04-09 @ 22:16:32
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0