The worst day since yesterday

Jo, så idag är jag sjuk. Vaknade imorse kl 6 hade pytte lite feber men mor tyckte jag skull vara hemma så då gick jag tillbaka till sängen och somna om till 10. Sen 10 har jag sett en sisådär 8 avsnitt one tree hill, ätit middag, gjort klart no:n, vilket var gode skönt och tillsist gjort ngt omoraliskt som jag inte kmr tala om, fast de kmr komma ut. OCh juste mannen, bea och eve kom förbi också. Något som kan verkas vänligt men uppskattade de inte så mkt. Eller de är mest dem här förbaskade lögnerna folk drar för mig, men men...

Senare ikv blir att tjilla järnet titta lite tv osv. Imorn så blir de nog inte skola och för att citera mor min " Det är onödigt att gå dit och smitta ner alla andra ungar". Försent, säger jag bara, men samtidigt jag överlever väl här hemma. Synd bara att jag inte får träna, men om jag gått till skolan hade jag nog inte hursomhelst fått träna så whatever!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0