toltalt (o)viktigt

Skolan idag  var rätt så tjill, svenskan börjar flyta på och engelskan gör vi äntligen något annat än jobbar i den där förbaskade work boken. Lunchen idag var för övrigt den roligaste på länge, maten smaka bajs så vi levde på morötter, 3 kaniner och en hare. Sen for jag (och eve och mannen) in till stan (fredags tradition) och köpte inget förutom nå såhär summer glow body lotion så jag blir lite brunare, litar strongt inte på solarium just nu. Men la undan en blus, ett par shorts och ett par skor, ska ju på stan med mamsen imorn ;D. Nu sitter jag här känner mig sjukt tjock men inte riktigt taggad för att fara ut och springa, kanske går en promenad istället så får spring rundan bli imorn istället.

Nyss så kollade jag upp nästa vecka och oj vilket shema jag har, hoppas, hoppas inte att läxor svämmar över då. aja here it goes.

Måndag: Skola 8.00-15.30
Tisdag: Blodprov 07.35, PÅMINN MIG! skola 8.00-15.45.  16.00-18.00 frisör 18.00-20.00 innebandy jobb samla in pengar.
Onsdag: skola 8.00-15.00 innebandy 18.30-20.00 fotboll 18.30-19.30
Torsdag: Sunderby sjukhuset på förmiddagen, skola 8.00-14.40, konfa 18.00-20.30

Ja de var väl ungefär de, tisdagen ser riktigt riktigt körig ut, men ingenting är omöjligt, helgen dock inga planer, har du planerat så långt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0