With the flow

Idag var de, som vanligt skola. Onsdag. Normalt tjill men icke idag. Har tillbringat mkt på slöjden. är kass på slöjd och grymt tacksam att man inte måste sy sina egna kläder i dags läget. Shortsen jag gör ser ut som korta kavaj byxor men tror jag och eve ska pimpa upp dem när brittan inte ser. Varje gång brittan kmr och hjälper, vilket jag försöker undvika och hon liksom kollar ner på kanten på glasögonen så är första tanken, hjälp hon ser de jag gjort fel! Men klarade mig undan idag, hon har inte sett att jag paja hela fickan, nä stysan steker biffen !

Annars var de teater också så där på eftermiddagen. Var väl sådär lite långtråkig.

Senare ikl blir de träning, nu dags för lite sv, efter att jag läst my frends bloggs :)

Kommentarer
Postat av: Knollll

du får ju tilllägga att jag gjorde allt åt dej ;)

2008-04-02 @ 15:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0