You make me smile

Jag är så sjukt skol less! vill inte sitta inne i källaren, även kallat fiket, och göra ingenting. Blir verkligen inte bättre för att maffian dragit ut, vår lr skolans bänk som rök bänk. Den bänken var liksom perfekt. Man såg över hela fiket. dvs det är där vi sitter och skvallrar, mest jag och tinisen. typ- hmm, härlig matchning gult och grönt..Ytligt jag vet. Men har man inget eget liv måste man prata om någonannas.

Istället för skola skulle jag väl möjligen kunna tänka mig att vara ute i solen. Älskar våren just nu. Brukar vara emot aktivitet ute, men icke nu! var ute en stund på lunchen. Men sen var de bara att promenera tillbaka till SO:n. BO skulle verkligen behöva rusta upp sitt klassrum alltså, risigt som få. Dessutom vägrar han öppna persiennerna så vi får allt sitta i ljuset av dem förbaskat fula lysrören.

Annars hade vi "dubbel bad" idag. Skönt att ha gjort bort de säger jag då, har aldrig gillat bad. Simning är liksom inte kul!

Ikväll är det fotboll. Känns tungt, börjar tveka med det här med fotboll. Fast jag hade förbaskat roligt för träning. Hoppas inte inte att vi ska träna med dam-laget. En gång träningsmatch på slutet med dom, aldrig mer...

Tack och hej, leverpastej!

Stort Grattis till sofipropp, 15 år, inte illa! <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Håller med Stina. Skolan skulle vara skön att slippa ett tag. Prao efterlängtad! :)

2008-04-21 @ 17:45:09
URL: http://qimmiq.blogg.se
Postat av: Ek

Vi borde fan få sitta ute och jobba!

2008-04-21 @ 22:13:14
URL: http://ek08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0