baby sitter

Barnvakt ikväll på bröllopsfest i kyrkbyn. gud vad de har förändrat min syn på ungar alltså! negativt och posetivt. Gött med 500 spänn iaf! och bröllopet, gud vad fint de verkade, typ helt underbart, fantastiskt, sagolikt! och nej jag var inte där, men gästerna svarade på våra frågar. typ sandstrand och hela kittet! ;o

För övrigt var de ju ca strax över 100 pers där, typ hälften var snobbisar från sthlm. Vi snackar chanel väska, christian loboutin pumps och en förbannad vacker klänning som jag tror sett på någon hollywood kändis, typ nicole richie eller nåt. Känns som att jag blev oförklarligt påverkad ( typ som alla gäster då, fast åt de mer onyktra hållet ), kul att spara dom ihoptjänade pengarna! ( fast ett par nya skor hade varit kul ).

-Nä nu måste jag gå och tvätta bort kladdet, solen håller ju fan på att stiga upp ( vilket gör läbbiga skogen bakom oss, betydligt mindre äcklig ), och imorn är de jobb på go örnäset, gudskelov börjar jag inte för än 11, natti!

puss på paranteser!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0