clean face

Sitter med en ansikts mask insmetat i fejjan, det är faktiskt rätt nice! är på strålande humör, ska bara jobba fredag den här veckan sen är jag ledig resten, äntligen ska de bli att slappa lite, ta de tjillet, känna lugnet i kroppen, njuta, umgås. Fast mycket vill ha mera, och nu är jag typ less på att jobba! less på att bara ta och inte ge, less på att inte ha tid till det man vill och less på att alltid missa alla (3) soldagar! fast jag uppskattar mitt jobb, den 25 då lönen kommer..

Imorn blir de bara att hänga med mor och syster hela dagen, typ stan, middag bio och troligen fett med mys, har jag tur kanske jag till och med hinner sola lite på morgonkvisten, Y!

Nä nu måste jag gå och skölja av smeten, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0