damn! jag är icke oärlig!

Namn: Stina
Ögenfärg: bruna
Hårfärg: blooond
Längd: kort
Skostorlek: 36
Piercing: bara i öronen
Tatuering: nej,
Har du på dig just nu: stoor blå sov t-shirt typ :)
Är du på för humör just nu: lite smådeprimerad på vädret men annars fint :)

Senaste saken du...

Tänkte på: Snart, snart ska jag städa!
Grät över: en lång historia.
Glömde att göra: inte den blekaste!
Tappade bort: ?
Du köpte: minimål på maxen!
Blev arg över: kmr jag inte ihåg, lr jo de var på eve
Blev glad över: Helgen var lite små mysig

Senaste personen du...

Tänkte på: typ mina frends
Träffade: typ samma som ovan
Blev riktigt arg på: Eve, tror jag.
Grät över: mig själv typ, gu så tragiskt
Saknade: Pontus, Amanda, Tina, saknar många just nu!
Ringde till: hem hem
Kramade: mami, tror jag

Har du...

Gjort någonting olagligt?: ja
Rökt?: gudskelov inte!
Snusat?: nej
Druckit alkohol?: mjaa
Blivit stoppad av en polis?: nejj
Blivit så arg på någon att du har slagit söner någonting?: tror inte de
Blivit dumpad?: typ inte
Krossat någons hjärta?: kanske inte riktigt krossat,
Nobbat någon som haft känslor för dig?: aa
Gråtit över en pojke?: ja
Varit med i ett slagsmål?: nja inget större
Varit tvungen att åka till akuten?: aa
Blivit röntgad?: jo
Tagit en spruta?: ja
Ett ärr någonstans på kroppen?: aa, mer en ett!
Kallat någon någonting dumt och menat det?: troligen
Kallat någon någonting dumt som du senare har ångrat?: ja
Sagt förlåt?: klart :)


När du läser detta så har du just blivit utmandad!
Vågar du vara helt ärlig? Om du inte svarar på frågorna så kommer du att framstå som en oärlig människa restan av ditt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0