det finns mycket fint



Denna gula dröm är jag nästan kapabel till att döda för att få, men tyvärr tror jag bara den skulle bli hängandes i min garderob om jag fick för mig att köpa den. Det är synd. Och jo en sån här klänning skulle jag kunna tänka mig på balen i nian. Men det är länge tills dess och många svängar kan det bli.




Denna typ korta kavaj, köpte jag på hm, riktigt fin, markerar midjan bra, snygga knappar, stilren. Egentligen finns det bara en nackdel. Den kräver kemtvätt. Det kan bli en dyr historia, för mamma.

Jo det finns mycket fint. Jätte mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

Den där kavajen har jag också :):)

2008-07-19 @ 14:17:34
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0