do not disturb

Tillbaka från springningen, det gick åt helvete, men jag har varit út och sprungit och det är bra. Nu måste jag gå och duscha, ska bara svettas lite till innan....

I Slutet av veckan lutar det till att jag och min family åker till gbg och troligen över till danmark. Evigheter sen jag var där, eller typ 6 år sen.

Nu måste jag gå och duscha, la precis på, pratat med mannen och Eve, dom måste verkligen lära säga hejdå på ett känsligare sätt, eller så kanske dom inte gillar mina långa hejdå, ha det så bra, lycka till, ta hand om dig hejdå. Dom tycker kanske de blir lite ehm långt och jobbigt att lyssna till, nå väl, duschen nästa.

hej då, ta hand om dig, vi ses snart igen, och lycka till, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0