early sunrise

Godmorgon! det blev inte riktigt att fara ut och paddla nu direkt. Jobbet ringde, jag tacka nej men Eve tacka ja. Tyckte inte riktigt 130 kr var värt att stressa för att stå i på ica maxi i två timmar för att sedan fara hem och åka ytterligare tillbaka om 4 timmar. Så nu har jag ca 3 timmar oplanerad tid. vad tusan jag ska hitta på då är ingen lek! men de ser faktiskt rätt soligt ut så kanske går jag och lägger mig och solar, eller så går jag en pomenix. Det är vad jag verkligen skulle behöva, jag sväller!

O juste somna ju dock lite senare än tänkt igår, typ halv fem men är faktiskt inte så fasligt trött, synd bara att man ställde klockan när man nu inte var tvungen att kliva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0