en grej, sådär

Idag har jag både sprungit och gått en promenad, hurtigt!

Har också vart en sväng till Porsön. Och då när jag sitter där på bussen ( tvåan) hem kring kvart i fem snåret. Så inser jag hur otroligt snygg kulturenshus rondellen är! eh ja, inte så snygg att jag kanske skulle vilja hänga där, men gräset ser som mysigt ut på något vänster. Och sen kommer jag till rondellen vid barnens hus, fy fan för den! en stor j*vla brun boll med lite ogräs runt! det måste varit sämsta investeringen av luleå kommun någonsin, för inte är den värd typ 2 mille! nä sätt dit ett kladdplank ( typ kul att kolla på graffan vid okQ8 ).

Gud vad det finns lite att fundera på när man sitter på pussen!

Njet nu ska jag snart se lite SATC, sjukt bra! sen blir det sängen för jag och eve ska cykla (!) imorn på morgonen till stan och tillbaka, kysss!

Kommentarer
Postat av: TOWE

Jag älskar SATC! :DD

2008-07-29 @ 00:42:55
URL: http://ttowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0