gbg

Nu är det nästan nästan klart att vi åker till Götet på måndag kväll och kmr hem på helgen samma vecka. JAg har inte bestämt mig om jag gillar det här eller vad, men jag tror jag gör det. Ska bli skönt att komma bort ett tag, det är ju bara det att man missar kanske lite, ur den sociala aspekten tänkte jag. Men det är väl sånt man får ta, trots att jag kmr sakna mina vänner så är det kanske smällen. En vecka går fort. Och Göteborg är en trevlig stad, evigheter sen jag var där. ( shopping kommer troligen var fett med trevlig, liseberg kmr vara livsfarligt, och Danmark kommer vara danskt ) det här kmr bli nice price på bk!



nä nu ska jag faktiskt ta och börja städa och fixa garderoben. Inte sitta här och tänka, snart snart!, Puss på jordgubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0