I love shoes

Igår kväll blev jag klar kl 2 med garderoben. Då hade jag hunnit skjuta upp det några timmar. Idag ställde jag väckarn på 9, och klev upp halv 11. lyckat.

Ändrade planer också. Far till gbg redan imorgon, alltså blir det att försöka hinna umgås med lite männsikor åså innan det. Vette tusan när jag ska hinna packa. Och på tal om det ska jag verkligen försöka begränsa mig i typ skor åså, för tydligen måste man bära sin egen väska, skandal!

Nu i eftermiddag är det parteey hos mormor och morfar. är lite kluven hur jag ska göra med mobilen. Men ska nog försöka lägga undan den, lite grann iaf. alla blir så sura på mig annars! :o Och på tal om det ska jag gå och hjälpa sis what to wear, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0