joline, please dont take my man

Klarre var de sviiiiinkallt idag på jobbet på örnäset och klart ska jag tillbringa hela min vecka där. Nu har jag precis vaknat, gav mig friheten till en p-nap och de var gode gött må jag säga!

Kvällens planer ser ut att bli film med manne och Eve, trevligt! var ändå ett tag sen.

för övrigt ser min jobb i veckan ut som detta.

Måndag örnäset 10-15
Tisdag örnäset 15-19
Onsdag ledig
Torsdag örnäset 10-15
Fredag ledig
Lördag ica maxi 17-21
Söndag örnäset´11-15

Ärligt talat tror jag inte att de blir världens blogg hysteri, men kan kanske lova ett bajs inlägg per dag, och vet ni vad om jag ser en tant som alltid pratar med mig ska jag försöka ta kort, hon är banne mig one of a kind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0